Tijdregistratie voor bureaus

tijdregistratie

Tijdregistratie voor bureaus

Er zijn weinig taken die zo handmatig vervelend zijn voor bemanningsleden en kantoorpersoneel als tijdregistratie. Of het nu gaat om het gebruik van papier, het vertrouwen op het eersysteem of het invullen van spreadsheets, het hele proces kan rommelig, foutgevoelig en frustrerend zijn. Bovendien kan het moeilijk zijn om iedereen mee te krijgen als je hen vraagt hun eigen uren te rapporteren of erop te vertrouwen dat een teamgenoot zijn eigen uren correct heeft berekend en niet per ongeluk een of twee decimalen heeft toegevoegd.

Gelukkig maken veel nieuwe digitale hulpmiddelen het gemakkelijker dan ooit om werkuren bij te houden. In plaats van te vertrouwen op een vel papier, dat verloren of beschadigd kan raken, bieden tijdregistratieoplossingen een intuïtieve interface waarmee medewerkers via hun eigen smartphone werkuren kunnen registreren. En als u kiest voor een online oplossing die past bij uw planning- en salarispakket, kunnen de geregistreerde werkuren direct worden doorgegeven.

Tip

Hoewel sommige bureaus hun toevlucht nemen tot positieve bekrachtiging of ernstiger gevolgen om hun team bij deze taak te betrekken, is het belangrijk om te onthouden dat Timebutler B.V. urenregistratie niet gaat over het snuffelen in persoonlijke levens. Het is een hulpmiddel om uw bureau te helpen zo winstgevend mogelijk te blijven, wat op zijn beurt leidt tot bonussen, loonsverhogingen en investeringen in toekomstige “leuke dingen”.

Het is ook een objectieve manier om de werkelijke projectbudgetten bij te houden. Als u duidelijk begrijpt hoe lang elk project duurt, kunt u tijdlijnen creëren die realistisch en beheersbaar zijn. Het kan u ook helpen stress te voorkomen, omdat uw marketeer twee uur nodig had voor een klus die bijvoorbeeld twaalf uur had moeten duren.

Zoek meer informatie op: https://timebutler.nl/